A(z) Mazsola Konyhája oldalon az üzemeltető süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi szabályzat rendelkezései szerint. A süti fájlok a számítógépeden tárolódnak.

Étlapunk


Tájékoztató a bankkártyás fizetésről

 

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat a mazsolakonyhaja.hu webáruházban.

 

A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

 

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!

 

Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

 

Megrendelés lemondása

 

A megrendelést csak abban az esetben lehet lemondani, ha azt nem azonnali kiszállítással kérték. Ennek az oka a következő: a megrendelés leadása után azonnal elkezdjük a leadott rendelés elkészítését, hogy minél hamarabb kiszállítsuk a megadott címre. A nem azonnali szállításra leadott rendelések lemondásához küldjön egy levelet az info@mazsolakonyhaja.hu címre. A levélben adja meg a megrendelés pontos időpontját, a megrendelt termékeket, a megrendeléshez használt adatait valamint az átutalt vételárat.

 

Reklamáció benyújtása, árucsere, vásárló kártalanítása

 

A megrendelt áru minőségével kapcsolatos reklamációját kérjük küldje az info@mazsolakonyhaja.hu címre, vagy mondja el kollégánknak telefonon (telefonszám a „Kapcsolat” menüpont alatt található). Telefonos reklamáció kivizsgálása azonnal megtörténik és a vásárló az árucsere módjáról és idejéről is tájékoztatást kap – jogos reklamáció esetén.

Vásárolt áru ellenértékének visszautalása kizárólag írásban leadott reklamáció, ill. igény után érvényesíthető. Ebben az esetben kollégáink 3 napon belül kivizsgálják az esetet. Ennek eredményéről a vásárlót írásban (elektronikus levél) értesítjük, majd – jogos reklamáció esetén – 3 munkanapon belül intézkedünk a vásárolt áru ellenértékének visszautalásáról. A levélben adja meg a megrendelés pontos időpontját, a megrendelt termékeket, a megrendeléshez használt adatait valamint az átutalt vételárat.

 

Az Ön személyes adatainak védelme a MA-ZSOLA 2002 Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak (1992. évi LXIII. törvény). Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

 

MA-ZSOLA 2002 Kft.

1116 Vegyész utca 17-25

Adószám: 12850417-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-706469


Összesen: 0 Ft
Kedvezmény: 0 Ft
Fizetendő: 0 Ft